poniedziałek, 17 lutego 2014

Toniki oczyszczające skórę

Clean & Clear 
Ziaja - Nuno



Pierwszym moim tonikiem oczyszczającym skórę był Clean&Clear. Który niestety nie działał pozytywnie na moją skórę ponieważ miał w składzie alkoholu co strasznie wysuszyło moja twarz, przy aplikowani czułam straszne pieczenie, miałam czerwona skóre a w późniejszym czasie miałam suche placki na twarzy. Od tego czasu zaprzestałam używać toników, do czasu kiedy koleżanka poleciła mi tonik antybakteryjny z ziaji - NUNO do cery zanieczyszczonej, skłonnej do wyprysków. Jest bardzo łagodny, fajnie myje twarz, pięknie pachnie, tonizuje skórę i co najważniejsze NIE ZAWIERA ALKOHOLU. Nie mam już problemów z wypiekami i suchymi plackami na skórze jestem z niego bardzo zadowolona i pozostanę przy tym produkcie ! :D

A jakie są wasze opinie na temat tych produktów - macie może jakieś propozycje innych polecanych toników bądź tych od których warto się trzymać z daleka   ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz