wtorek, 25 lutego 2014

Krem BB i CC - RECENZJA

KREM BB Z UNDER TWENTY ORAZ KREM CC Z BELL 


Witam :)
Jak większość z nas mam problemy ze skórą dlatego też chetnie używam kosmetyków kryjących oraz matujących niedoskonałości. w moim przypadku fluidy odpadają - tworzą nieporządany efekt  tzw "tapetę", powodują zamknięcie porów cow powoduje, że gruczoły chcą wydalić nadmiar sebum i w efekcie koło się zamyka bo powstaja nam kolejne krosty. Dlatego też osobiście wolę wybrac coś łagodniejszego z serii kremów.


UNDER TWENTY 

Zacznę od kremu który mam już bardzo długo czyli UNDER 20.
Krem BB jest kosmetykiem, który ma za zadanie : 
- poprawic koloryt skóry 
- dopasować się do niej 
-chroni przed promieniami UV 
-nawilża skórę 

Plusem Kremów BB jest efekt naturalnego makijażu bez obciążania i sztucznej "tapety". Jesli chodzi konkretnie o krem UNDER 20 bardzo go lubie pomimo tego, że nie utrzymuje się na twarzy tak długo jak np fluid. Idealnie dopasował sie do mojego koloru cery (NATURAL 02) Dużym plusem jest to , że jest bardzo wydajny mam go juz około rok a uzywam go codziennie. Ma ładny zapach co tez jest plusm oraz jest w dobrej cenie około 15 zł / 75ml. Minusem kremu jest to, iż z tej serii jest bardzo mała gama kolorów do wyboru co zawęża grono dziewczyn, które polecają ten produkt. 






BELL - SMART MAKE-UP 

Krem CC to ulepszona wersja kremu BB. Skrót CC oznacza Color Control Cream, Color and Care albo Color and Correct. Przy czym nadal pozostaje lekki tak jak w przypadku kremów BB, ale w przeciwieństwie do nich lepiej kryją.Są przeznaczone przede wszystkim do skóry problematycznej z niedoskonałościami: zaczerwienionej, z przebarwieniami, o nierównym kolorycie.



Niedawno dostałam krem CC firmy Bell- Smart make-up teraz stosuję go przemiennie z moim kremem Under 20. Pierwszy jego minus to to, iż nie używam go dużo a juz sie kończy ! Przy czym kosztuje około  17zł / 30ml. Trwałość tego kremu jest około 5 godzin także całkiem nieźle jak na krem. Kryje tak średnio aczkolwiek dla cery mnieju problematycznej byłby idealny bo nie stworzy tzw maski . Plusem jest pompka która pozwala na lepszą aplikację. Mój odcień to 020 NUDE jest ciut za jasny- dla mnie co sprawia , że wyglądam blado. 

A czym te dwa rodzaje kremów róznia sie ? 

Jeśli chodzi o kremy CC - to maja one składy bardziej naturalne ,mineralne, krótsze maja lepiej kryć niedoskonałości niż BB,maja być na różnorodne problemy( tradzik rozowaty,cera naczynkowa,cera wrazliwa,cera tradzikowa z niedoskonałościami pory,cera szarawa zmęczona cera zwarszczkowa) czy tak jest nie potrafię tego określić dla mnie wielkiej różnicy nie ma - jest to kwestia wyboru koloru i produktu

A który wam bardziej przypadł do gustu - ja w dalszym ciągu nie potrafię sie zdecydować . A może polecicie jakiś inny ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz