piątek, 3 lipca 2015

MUSLI Z JOGURTEM I OWOCAMI

Najlepszy deser pod słońcem 

Dziś upalnie, nie chce się jeść ale znalazłam na to radę - postanowiłam zrobić sobie mój ulubiony deser MUSLI Z JOGURTEM I OWOCAMI. 


W deserach tego typu fajne jest to, że możemy je modyfikować "po swojemu". Ja dziś postawiłam na
- musli 
- jogurt naturalny 
- banany ( mus zrobiony przez siebie  )
- oraz dodatki owocowe : borówki amerykańskie, nektarynki
-  limonka 




Jak zrobiłam mus z bananów :
 
Potrzebne jest tylko naczynie, pokrojone w mniejsze kawałki banany oraz blender. Nic prostszego ;) a dla lepszego smaku dodałam sok z limonki. 



Co później ? Gdy już mam mus ? 
Przygotowałam dwie porcje deseru, przekładając na zmianę 
-musli 
-jogurt naturalny 
-mus bananowy 
-owoce 
-jogurt naturalny
-owoce 
-limonka (dla ozdoby) 

Smakuje wyśmienicie, syci i jest zdrowe - SAME PLUSY 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz