poniedziałek, 29 czerwca 2015

TRADYCYJNA HENNA BRWI - DELIA

HENNA BRWI - DELIA 1.0 CZARNA 




Kilka dni temu wraz z moją przyjaciółką, postanowiłyśmy przełamać lody co do henny brwi. Od zawsze bałam się spróbować. Moje obawy wiązały się z estetyką wykonania jak i z samym produktem Delia. To był mój pierwszy raz i nie ostatni. Efekty końcowe dla mnie, jak i dla mojej przyjaciółki były zadowalające, jak na pierwszy raz wyszło całkiem nie źle i henna również się spisała pozytywnie. Wykonanie henną tradycyjną brwi okazało się nie takie straszne jak myślałam. 

Jak to zrobiłam ? 
Na samym początku przygotowałam potrzebne mi rzeczy. 
- coś tłustego - w tym przypadku użyłam po prostu kremu NIVEA 
- naczynie do rozmieszania 
- patyczki do rozprowadzenia 


Na początku należy rozwieszać proszek tak aby powstała jednolita całość oraz nasmarować okolice brwi aby nie pobrudzić sobie skóry i gotowe nic prostszego ! Następnie możemy rozprowadzić hennę bezpośrednio na brwi . Ja z racji tego, że to pierwsza henna w mojej karierze, podeszłam do tego z dystansem i nałożyłam nie wielką ilość henny na brwi przyjaciółki, tylko dlatego, żeby nie uzyskać niechcianego efektu sztucznych, namalowanych brwi - takich jak na opakowaniu, oj a tego bardzo się obawiałyśmy. 
W efekcie udało się uzyskać delikatny efekt, nie rażący w oczy. Samą hennę trzymałyśmy na brwiach 10 minut co wystarczyło, aby efekt był delikatny. Sądzę, że następnym razem zaszalejemy i spróbujemy mocniejszego efektu.


PLUSY DOMOWEJ HENNY BRWI :
- łatwo i szybko wykonać bez wychodzenia z domu
- efekt zadowalający
- produkt łatwo dostępny w drogeriach 
- tanio : jedynie 2,50 zl / tradycyjna 

Jeżeli macie jakieś swoje sposoby/rady na hennę bądź polecacie inne produkty piszcie chętnie wypróbuję 



     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz