wtorek, 18 marca 2014

Aktualizacja włosów

Aktualizacja włosów po miesiącu 



Tak prezentują się moje włosy po miesiącu kuracji.

Nie zauważyłam wielkich zmian w kondycji moich włosów - no tak .. czego mozna spodziewa się po paru miesiącach kuracji. Pocieszającym faktem dla mnie jest to,  że włosy zaczęły mniej wypadać - wczesnej miałam z tym wielki problem, wanna była cała w moich włosach co nie było fajnym widokiem. 

Czego używałam w tym miesiącu ?


Zacznę od Nafty kosmetycznej oraz mgiełki firmy GLISS-KUR.



NAFTA KOSMETYCZNA z witaminami A i E 


Pierwszy raz postanowiłam spróbować nafty kosmetycznej na wlosy i powiem, że jestem bardzo zadowolona. Negatywnych skótków nie odczułam - a bałam sie no ale ryzyk fizyk. 


Co daje nam Nafta kosmetyczna : 

Poprawia nasze ukrwienie cebulek włosowych, zapobiega ich wypadaniu- wydaje mi się, że moje włosy zrobiły się silniejsze dzięki czemu mniej wypadają , wzmacnia je oraz nadaje połysk co zauważyłam juz po 1 razie stosowania z czego byłam zadowolona :)

Jak stosować na włosy ? 

Ja nakładam naftę w niewielkiej ilości aby nie przesuszyć włosów jedna łyżeczka stołowa wystarczy na krótkie włosy , jeżeli mamy delikatną skórę głowy nie nalezy nakładać na skórę tylko bezpośrednio na włosy, końcówki. Nałożona nafta sprawia wrażenie tłustych włosów i taki stan nalezy pozostawić przez około 20 minut po czym idziemy spłukać oraz umyć włosy z resztek nafty aby nie pozostał brzydki zapach. 
Polecam osobą, które mają problem z przetłuszczającymi się włosami. Zauważyłam u siebie, że moje włosy wytrzymują teraz dłużej i staram się je myć rzadziej (celowo) aby nie narażać je na częste, silne działanie szamponów i odżywek. Co ważne - ja nakładam naftę tylko raz w tygodniu. 

Co zachęcające - cena to tylko około 5 zł, także zawsze mozna spróbować a gdy działanie nas nie zachęci lub zauważymy skutki uboczne stosowania, możemy bez wyrzutów sumienia odłożyć stosowanie.

Co negatywne - nafta ma swój specyficzny zapach, który może drażnić a gdy źle spłukamy włosy zapach zostaje na włosach. Naftę należy dokładnie zmyć co jest minusem zajmie nam to więcej czasu.

Co Wy sądzicie na temat nafty ? 






Mgiełka GLISS-KUR HAIR REPAIR 

Tą mgiełkę mam 1 raz. Na poczatku  stosowania nie byłam z niej zadowolona, ponieważ ja mam bardzo rzadkie włosy  i zamiast sprawic by były puszyste miałam wrażenie, że wyglądaja na tluste i ciężkie . Nie chciałam jej odstwić ponieważ było mi szkoda i wpadłam na pomysł, który w moim przypadku okazał się wspaniały i uratował opinie na temat tej mgiełki - nakładałam ją tylko na wilgotne włosy (wcześniej nakładalam na suche)  dzięki czemu bardzo łatwo było mi je rozczesać, pieknie pachniały i byłam z niej zadowolona. Kolejnym sposobem to było nakładanie jej na suche włosy gdy w ostatnim czasie wiało i  włosy były napuszone i poplątane wtedy mgiełka spisywała sie fantastycznie ! 

Teraz mogę powiedzieć o niej plusy - pieknie pachnie , pomaga mi w rozczesaniu (po musnięciu włosów wiatrem), nawilża i jest bardzo wygodna :) pod warunkiem, że nie spryskuje ją bezpośrednio suche włosy .
 
Minusem odżywki jest zawartość silnych silikonów ( co może byc tez plusem aby chronić włosy przed łamaniem się ) 
CENA : około 15 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz